joi, 16 iulie 2015

7 produse cosmetice de ingrijire sub 10 lei

Salut! Azi mi-am adus aminte de un video foarte vechi de-al meu care trateaza subiectul produse sub 10 lei. A trecut vreo 2 ani de atunci, dar spre mirarea mea am gasit chiar un numar impresionant de produse sub 10 lei care imi plac mult si ca atare, pot sa le recomand cu tot dragul.
 Voi incepe cu un produs pe care il am de ceva timp, il folosesc regulat si inca nu s-a terminat. E un produs antiacnee, cu ingrediente naturale ( cateva sunt iritante pentru pielea sensibila ) dar mie imi functioneaza si apreciez mult la el lista simpla de ingrediente si eficienta. Momentan cred ca are alt ambalaj.



Un alt produs de incredere care pentru mine este un ajutor de nadejde este crema cu vitamina A, care are si review. E o crema foarte hidratanta, dar care intra repede in piele si in afara de faptul ca ofera o hidratare foarte buna, ajuta si la calmarea si vindecarea pielii. Am mai incercat de la Mebra Crema cu galbenele si sunatoare si crema cu propolis si galbenele, ambele ieftine si foarte bune. Aceasta firma are niste produse bune, cu ingrediente foarte sigure si preturi de nu-ti vine a crede.



Ramanand in sfera ingrijire fata, am incercat crema pe care toate mamele si bunicile noastre au folosit-o macar odata. Sunt aici pentru a confirma faptul ca aceasta crema e minunata si n-o sa ma mai despart de ea. Eu am varianta Lux, care are si unt de cacao si a devenit crema mea minune pentru conturul ochilor.  Dupa ce am incercat zeci de creme speciale pentru ochi fara sa fiu multumita, am ajuns la aceasta si da, e precum untul pe painea calda. Daca aveti pielea uscata, sau anumite zone uscate (cazul meu ), merita sa scoateti cativa lei din buzunar si sa o incercati.


Un ultim produs romanesc pe care il indragesc si il consider un aliat pentru o manicura si pedicura perfecta, este sprayul de la Farmec. Urmand instructiunile de pe capac si mai apoi gasindu-mi o ocupatie pentru 3 minute maxim, de la aplicare, raman cu oja intacta si am scapat de criza de nervi pe care o aveam de fiecare data cand oja se "accidenta".


Un produs de care sunt dependenta si deja stiti asta daca imi urmariti videourile cu terminate de pe YouTube, este uleiul esential de arbore de ceai. Am incercat si variante mai scumpe ale acestui ulei si am ramas la acesta fiindca e la fel de eficient si la un pret prea bun. Am si o postare despre beneficiile acestui ulei si in curand planific o postare in care sa va explic clar la ce-l folosesc eu.


Mai vreau sa pomenesc un produs pe care l-am descoperit de curand. Imi plac sampoanele Balea, dar pana la acest moment, acesta e preferatul meu fiindca are o formula care nu e nici foarte degresanta, nici foarte hidrantanta. E undeva la mijloc si parului meu ii merge tare bine. Contine glicerina si nu are silicon, fiind potrivit pentru scalpul sensibil si in plus nu are parabeni, conservanti, parfum, uleiuri eterice, coloranti, ulei de parafina. 


Ultimul produs e tot de la Balea si e o crema de maini atat de frumos parfumata si lejera, potrivita pentru purtat pe timpul zilei. Ador mirosul ei, mie imi pare ca miroase a guma Turbo. Nu e foarte unctuoasa, dar apreciez ca are un efect hidratant, un ambalaj atractiv si un miros adictiv. 


In curand voi posta produsele de machiaj sub 10 lei pe care le recomand. Daca aveti si voi recomandari de produse pentru ingrijire sub 10 lei, va rog sa impartasiti in comentarii cu noi. Va pup si va multumesc mult pentru vizita! Xo






6 comentarii:

  1. Si eu am folosit crema antiacneica mult timp, si eu si sora mea. La un moment dat la mine nu s-au mai vazut rezultate si imi usca fata, in schimb pt sormea e super :D Chiar e foarte buna :) Si de mult ma auzit de crema Apidermin Lux si acum chiar m-ai facut curioasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti recomand sa incerci crema apidermin, e foarte grasa si hidratanta, uneori o folosesc chiar si pentru maini cu toate ca e targetata pt fata

      Ștergere
  2. Buna Bianca , te urmaresc de mult pe yt si acum si pe blog si te am nominalizat sa faci acest taghttp://lifeismakeup.com/index.php/2015/08/01/the-liebster-awards/ , sper sa ti placa si sa accepti

    RăspundețiȘtergere
  3. Crema de la Mebra am luat-o la recomandarea ta si imi place foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere