luni, 1 decembrie 2014

Tag: The Very Inspiring Blogger Award

Multumesc mult Georgia Boanoro de la Cosmeticopedia pentru nominalizare. Tagul consta in a enumara 7 lucruri despre mine si a nominaliza alte 15 bloguri care ma inspira.


Am ales sa impartasesc 7 lucruri care sa va inspire si pe voi:

1. Sunt stangace si cu toate ca par neindemanatica pentru majoritatea celor care ma privesc cum scriu, tai painea sau  prestez alte activitati normale -din aceasta munuta au iesit foarte multe obiecte de origami, quilling, handmade facute cu multa dragoste.
2. Dintotdeauna am fost pasionata de cosmetice, insa pana anul trecut nu stiam prea multe despre ingredientele produselor pe care le folosesc, sau cum sa citesc o eticheta. Am inceput sa invat cat mai multe despre ingrediente si incerc pe cat posibil sa-mi fac timp pentru a citi cat mai mult despre ingrijirea pielii. Acest lucru m-a ajutat dar in acelasi timp m-a facut sa privesc cu alti ochi multe din produsele pe care le foloseam cu drag si invat sa traiesc fara anumite produse de care eram dependenta.
3. Am realizat de curand cat de nociva este cofeina asa ca am renuntat sa mai consum cafeaua zilnica, ma feresc de tot ce contine cofeina si incerc sa o evit pe cat de mult posibil. Cu toate ca mi-e foarte greu dimineata sa aleg intre varianta sanatoasa si cea delicioasa si energizanta, duc zilnic aceasta lupta.
4. O alta lupta pe care o duc de cand ma stiu este cu greutatea in exces. Tot timpul trec printr-un efect yo-yo. Momentan am 6 kg in plus si cam asta a fost lupta mea dintotdeauna. Cu toate, ca e foarte greu sa ma accept asa, incerc sa ma accept asa cum sunt si sa depun tot efortul pentru a schimba stilul meu de viata cu unul sanatos in primul rand.
5. Sunt o fire pesimista si mi-e foarte greu sa vad lucrurile bune, dar cu ajutorul sotului meu, pot sa spun ca m-am schimbat destul de mult. Imi impun sa aleg partea plina a paharului si sa traiesc cu mai multa speranta, avand o atitudine pozitiva.
6. Sunt un dezastru cand vine vorba de facut prajituri, obisnuiam sa fiu acea persoana care strica toate prajiturile. Cu multa rabdare si exercitiu, am ajuns sa fac si eu cateva deserturi si chiar sa fie comestibile. 
7. Sunt o persoana retrasa si nu imi place sa ies prea tare din patratica mea. Imi place sa-mi aleg cu mare grija prietenii si oamenii din jurul meu. Din acest motiv, nu eram foarte sociabila. Dar, Youtube-ul m-a ajutat sa-mi fac multi prieteni si m-a invatat sa-mi inving fricile si sa socializez fara teama de a fi ranita.

Acum va trebui sa nominalizez 15 bloguri care ma inspira si pe care le citesc cu drag:

Nu sunt afisate intr-o ordine preferentiala, ci dupa cum mi le-a afisat blogrollul. Astfel stiti cam ce iubesc sa citesc si recomand in materie de bloguri.



10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. cu placere, toate blogurile mentionate pentru mine reprezinta o placere la citit si o inspiratie pt mine ca bloggerita

      Ștergere
  2. Super tag-ul :D ma bucura enorm sa vad ca sunt enumerata si eu ca sursa inspirationala pt tine :) Abia astept sa il fac si eu :) . In ceea ce priveste "prajituritul", hai batem palma :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :**, Sa stii ca niciun alt blog nu-mi aduce asa de multa buna dispozitie precum blogul tau :** esti minunata

      Ștergere
  3. Ce bine de mine ca nu beau cafea, nu mi-o accepta corpul. Mereu mi se face rau de la ea, incep sa tremur si am palpitatii de inima cand beau cafea.
    Si eu sunt retrasa, de multe ori mi-e cel mai bine asa.
    Te pup, Bianca! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti o norocoasa Florence, e foarte daunatoare mai ales pt femei, ne ia calciul si oricum noi pierdem o buna parte din calciu lunar, asa ca suntem mult mai predispuse la probleme ale oaselor fata de barbati.

      Ștergere
  4. Multumesc mult pt nominalizare! Inseamna enorm pt mine :*
    si eu sunt o fire pesimista si incerc sa vad si partea rea a lucrurilor in felul asta sa ma pot astepta la orice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nina, te citesc cu mare drag si faci o treaba foarte buna! :** legat de pesimism, se poate indrepta cu o atitudine pozitiva impusa la inceput si mai apoi devine o parte din tine! :**

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. cu placere, e minunata treaba pe care o faci pe blog, ar trebui mai des facut acest gen de postari in care sa recomandam bloguri de calitate!

      Ștergere