joi, 16 octombrie 2014

Ca sa apreciezi, trebuie sa nu uiti

  Din perioada in care inca nu am amintiri, parintii povestesc ca mi-era camarad. Un televizor mic, alb-negru care nici macar n-avea telecomanda. Avand vreo doi anisori, eram atat de fascinata de butonul de aprindere, incat l-am stricat si ai mei trebuia sa-l bage in priza pentru a-l aprinde.
  A urmat un televizor color, de data asta tin minte, cat de imens era. Daca aveai nefericirea de a avea un hot in casa, cu siguranta n-ar fi putut sa plece cu tv-ul. Urmaream "Dallas" impreuna cu ai mei si bineinteles "Feriti-va de magarus".
  Urmatoarea etapa o reprezinta perioada in care eram scolarita si ma uitam cu drag pe Cartoon Network, care nu era titrat si Atomic- un post de muzica disparut din grila. Samsungul nostru era conectat la cablu si-mi aduc aminte de cum ma bateam cu sora mea pe telecomanda, pana la 4 cand veneau ai nostrii acasa. Legat de marca, era destul de celebra, avand in vedere ca stiu cateva familii de rromi care si-au numit copiii Samsung.
   In lipsa internetului, cea mai rapida informatie o primeai prin intermediul televizorului, de altfel tot de acolo invatai si te educai pe anumite subiecte. In afara de reviste care tratau subiectele ce ma interesau, inspiratia era televizorul. De la tv mi-am ales primele modele in materie de fashion sau makeup.
  Nu stiu daca cei din generatiile post 2000 isi pot imagina cum e fara telefon mobil, fara internet sau  fara televiziune digitala. Generatiile mai vechi au fost martore la trecerea de la televizor alb-negru, la color, la televizor cu teletext  pentru ca in zilele de azi sa avem parte de televizoare ce se pot conecta la telefonul mobil sau la internet, sa poti vedea hd si 3d,
 Ca sa apreciezi, trebuie sa nu uiti! De aceea am ales sa vorbesc despre relatia mea cu acest obiect care m-a influentat, m-a insotit in multe situatii si uneori mi-a fost chiar profesor.
 Ma consider foarte norocoasa in primul rand pentru ca am prins acele timpuri, iar in al doilea rand pentru ca pot beneficia de toate noutatile in materie de media. Magazinul Market Online.ro are niste oferte super tentante la televizoare. Tatal meu se intoarce in iarna acasa din Spania si vrea sa-si schimbe vechiul televizor, daa, acel Samsung amintit mai sus, cu unul nou si destept.
  Dupa o cercetare atenta m-am decis sa-i recomand acest televizor: un smart tv super slim, de 40 inchi, cu 3D si o gramada de alte functii utile pe care te invit sa le vezi in linkul de mai sus.

Intrebarea zilei: Ce televizor ti-ai alege sau mi-ai recomanda? xo




Continut creat pentru competita Super Blog 2014

2 comentarii:

  1. daaaaa, ce vremuri frumoase!! Dallas si Feriti-va de magarusi nu am prins sau, daca stau bine sa ma gandesc, am prins, dar nu eram la varsta la care sa constientizez mare lucru. Acum ca tot spuneai. imi aduc minte de bunica mea cum viziona un serial( sigur Dallas),la un Tv alb negru imens si care mai facea figuri cateodata si trebuia sa il lovim puternic carcasa ca sa isi revina :)). Ce vremuri. Televizoarele de astazi ne-au scapat de multe griji si ne fac viata mai usoara ca sa spun asa, oferind un mult mai mare grad de confort.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, mi-ai adus aminte de busitul carcasei..:)). ms pentru vizita :***

      Ștergere