marți, 11 martie 2014

Wishlist pe perioada nededeterminata

Buna fetelor! Doresc sa impartasesc cu voi wishlistul meu si in cazul in care ati folosit deja unul din aceste produse sa-mi spuneti si mie parerea voastra!

 1) Primul produs de pe lista ar fi masca cu trandafir si argila de la VivaNatura. Primul lucru care ma tenteaza e ca are ingrediente 100% naturale, ca este in jur de 8 lei si ca am auzit numai reviewuri pozitive despre ea. Pentru ca am foarte multe masti cu argila, mi-am propus sa o cumpar dupa ce termin una din mastile pe care le posed.
2) Crema exfolianta cu sulf de la Tis Farmaceutic care are si acid salicilic si ajuta la descuamarea pielii acneice. Ma tenteaza foarte mult, nu stiu pretul, dar produsele Tis sunt la un pret foarte bun. Nu am gasit niciun review  despre ea, iar poza pe care v-o arat e cu copyright:
3) Vichy Dermablend corector. Are acoperire mare si e non-comedogenic dar si rezistenta mare. Cumnata mea are fondul de ten Dermablend si am fost foarte incantata de rezistenta si acoperire, dar eu nu sunt adepta fondurilor de ten cu acoperire mare, prefer doar sa am un corector care sa camufleze bine. Momentan am destule corectoare, dar il includ in aceasta lista ca sa nu uit de el. Costa in jur de 50 de lei.
4)Peelingul de la SVR Laboratoires ma tenteaza cu toate ca nici pe acesta nu l-as cumpara pana cand nu termin Glyco-A, cu toate ca acesta este specific tenului gras si promite sa te scape de pete si sa refaca tenul acneic.  Costa in jurul a 60 de lei. Totusi ar fi trebuit sa-l pun pe  locul 3.
5)Nu in ultimul rand, uleiul de jojoba presat la rece, l-am pus in capul listei pentru ca e urmatorul produs pe care am de gand sa-l achizitionez, avand in vedere ca e un ulei hidratant, non-comedogenic, bogat in vitamina E si cu rol antimicrobian si antifungic.


Cum vi se pare acest gen de postari? V-ar placea pe viitor sa mai postez wislisturi? 





6 comentarii:

  1. Super postare ! Iti recomand masca cu argila, e fenomenala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-a placut! abia astept sa o incerc! toata lumea o recomanda!

      Ștergere
  2. Foarte interesanta masca naturala pentru fata, cred ca am sa o trec si eu pe lista mea :) Din toata lista ta eu am doar uleiul de jojoba care il folosesc in multe feluri: intr-un recipient cu pulverizare pun jumatate ulei si jumatate apa naturala sau micellara si il folosesc pentru demachiat ochii, e fff bun pentru imprejurul ochilor pentru ca previne ridurile dar si ca ulei hidratant aplicat direct pe ten atunci cand e uscat tare (gen iarna), si e la fel de bun in mastile pentru par sau aplicat direct pe scalp si facut un masaj de vreo 5 minute si dupa samponat parul..stiu ca face foarte bine scalpului :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da mada, uleiul asta e minunat si trebuie si eu sa il achizitionez! ms de ponturi! :**

      Ștergere
  3. super postare si eu vreau sa-mi cumpar masca de fata

    RăspundețiȘtergere