duminică, 24 noiembrie 2013

Garnier Pure Active 2 in 1 Tinted roll-on


Buna fetelor! Azi vin cu review-ul unui produs mult dorit de mine care s-a dovedit a fi cu totul altceva decat credeam.  Eu speram sa fie acesta si ambalajul arata absolut la fel insa sunt cu totul si cu totul diferite( https://www.youtube.com/watch?v=_Zdiqy7xjI0 ). In fine, mai bine niciodata decat prea tarziu.  Recunosc ca l-am folosit de vreo cateva ori si pe zona ochilor...omg!!...norocul meu a fost ca nuanta era mult prea apropiata de culoarea pielii si in zona ochilor imi place sa folosesc o nuanta mai deschisa decat tonul pielii pentru a ilumina zona.
Acest produs este un corector roll-on 2 in 1 impotriva cosurilor. Promite sa ascunda imperfectiunile, punctele rosii si urmele lasate de cosuri, fiind o solutie imediata pentru a le face sa dispara, lucrand in acelasi timp si ca tratament pentru pete dar si pentru uscarea acestora. Modul de aplicare este still roll-on, iar bila este metalica, avand un efect placut asupra pielii si chiar reconfortant. Mai trebuie precizat faptul ca are si pigmenti minerali care ajuta la acoperirea cosurilor, fara a astupa porii. 
Ce am observat este ca usuca cosurile si imi place pigmentatia, l-as fi vrut putin mai solid in ce priveste consistenta si cu o tonalitate neutra, fiind un corector ptr fata. Nu este persistent de unul singur iar pretul e marisor, din punctul meu de vedere. L-as folosi fix pentru acele zone cu probleme si l-as recomanda cu siguranta acelor persoane care se confrunta cu anee sau eruptii ocazionale dar si pentru petele laste in urma de aceastea. Sper ca v-am fost de ajutor si astept sa-mi spuneti parerea voastra despre acest produs!


Un comentariu:

  1. as vrea si eu sa-l incerc , este potrivit oricarui ten? are efecte de scurta durata sau nu? eu am cateva cosuri si as vrea sa scap de ele definitiv... multumesc

    RăspundețiȘtergere